Facebook-mainonta pähkinänkuoressa

Facebook-mainonnan ehdottomasti tärkein ominaisuus on äärimmäisen tarkka KOHDISTAMINEN. ”Oikea viesti, oikealle ihmiselle”.

Kokemuksemme mukaan Facebook on edelleen myös erittäin kustannustehokas mainoskanava verkossa hyvin usealle eri tuotteelle tai palvelulle!

Facebookin mainostustapoja on 11 kpl. Voit muun muassa tuoda liikennettä (kävijöitä) verkkosivuillesi, optimoida konversioita (erilaisia tapahtumai) sivustollasi, hakea näkyvyyttä julkaisuillesi tai videoillesi sekä esimerkiksi hankkia asennuksia sovelluksellesi. 

Erilaisia tapoja kohdentaa mainontaa on kymmeniä.  Voit esimerkiksi kohdentaa käyttäjän erilaisten mieltymysten mukaan, ostokäyttäytymisen mukaan, luoda erilaisia listoja (esim. sähköpostiosoitteisiin perustuen), kohdistaa verkkosivujen vierailujen mukaan (ns. retargeting), luoda automaattisesti aiemman kaltaisiin perustuvia kohdistuksia ja niin edelleen. 

Fiercer Media on toteuttanut Facebook-mainontaa vuodesta 2010 lähtien ja teemme mainontaa joka päivä käytännössä, joten osaamme hakea ja testata oikeat kohdennustavat oikealle sisällölle kokemuksemme perusteella. Lisäksi testaamme koko ajan alati kehittyvän alustan mahdollisuuksia parhaan mahdollisen lopputuloksen saavuttamiseksi.