Facebookin hinnat 2019?

Keskustelin loppukesästä Facebookin edustajan kanssa. Myyntihenkisesti hän tietysti halusi/haluaa myydä yhtiön palveluja. Oli mielenkiintoista puhua verkkomainonnan hinnoista Facebookin edustajan kanssa – esiin tuli muun muassa tietoa siitä, että näyttömainonnnan osalta Facebook on ylivoimaisesti halvin mainosalusta Suomessa (ainakin heidän omien tutkimustensa/tietojensa Lue lisää…

Man vs. Machine

Jarkko Tuuri kirjoitti jokin aikaa sitten blogikirjoituksen, jota ainakin omassa tuttavapiirissäni jaettiin runsaasti: http://www.makeitsimple.fi/blog.php Kirjoitus on pääosin hyvä ja ajankohtainen. Mielestäni kuitenkin tuossa hieman mustavalkoisesti jaetaan ”luova suunnittelu” vs. ”data, optimointi ja segmentointi” (yms.) Kirjoittajalta unohtuu, että myös mainonnan analyysi, Lue lisää…

Tuloksia tuloksia…Facebook-mainonta toimii edelleen kun kohdennat oikein!

Tällä kertaa pidemmittä alkupuheitta hieman viimeaikaisia tuloksia… HS:ssa oli noin viikko sitten artikkeli, jossa kerrottiin Facebookin yllättäneen kovalla tuloksella.  Etenkin mobiilimainonnnan sanottiin tuovan yhtiölle erittäin hyvin mainostuloja. Eikä ihme, Facebook on edelleen kohdistettavuudeltaan ja teholtaan huippuluokan mainosalusta. Eikä toimittajien moneen kertaan Lue lisää…