Man vs. Machine

Jarkko Tuuri kirjoitti jokin aikaa sitten blogikirjoituksen, jota ainakin omassa tuttavapiirissäni jaettiin runsaasti: http://www.makeitsimple.fi/blog.php Kirjoitus on pääosin hyvä ja ajankohtainen. Mielestäni kuitenkin tuossa hieman mustavalkoisesti jaetaan ”luova suunnittelu” vs. ”data, optimointi ja segmentointi” (yms.) Kirjoittajalta unohtuu, että myös mainonnan analyysi, Lue lisää…

Tuloksia tuloksia…Facebook-mainonta toimii edelleen kun kohdennat oikein!

Tällä kertaa pidemmittä alkupuheitta hieman viimeaikaisia tuloksia… HS:ssa oli noin viikko sitten artikkeli, jossa kerrottiin Facebookin yllättäneen kovalla tuloksella.  Etenkin mobiilimainonnnan sanottiin tuovan yhtiölle erittäin hyvin mainostuloja. Eikä ihme, Facebook on edelleen kohdistettavuudeltaan ja teholtaan huippuluokan mainosalusta. Eikä toimittajien moneen kertaan Lue lisää…

Kokeile Facebook- ja Google-mainontaa

Poikkeuksellisesti harvinaisen härski myyntipuhe. Kokeile Facebook- ja Google-mainontaa kesäkampanjahintaan NYT. Tökkiikö Internet-markkinoinnin tehosi? Eikö mainos- tai digitoimistosi tms. yhteistyökumppanisi saa tyydyttäviä tuloksia aikaan? Eikö oma aika riitä mainonnan kiemuroiden selvittelyyn ja mainonnan jatkuvaan optimointiin? Kokeile yhteistyötä ammattilaisen kanssa. Olemme toteuttaneet Lue lisää…