Julkisen sektorin markkinointia sosiaalisessa mediassa – case Kaupunkiverstas

Satasen tykkääjiä? Joulun alla pomppasi silmään IS:n kirjoitus Helsingin kaupungille tehdystä SoMe/Internet-kampanjasta. Artikkelin mukaan ”Helsingin kaupunki on pyrkinyt vuodesta 2011 lähtien edistämään suun terveyden asioita sosiaalisessa mediassa”.  Linkki alkuperäiseen artikkeliin alla: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288633094085.html  ”Tulee hintaa per tykkäys, kirjoittaa kaupunginhallituksen jäsen, Helsingin Lue lisää

Lopettaisitko myyntityön kokonaan?

Blogin kirjoittaminen jäänyt vähemmälle viime aikoina. Selittely on aina selittelyä, mutta yritetään: kädet ovat vain olleet täynnä töitä. Tästä kuitenkin päästään itse aiheeseen. Inspiroiduin Talouselämässä 7.12.2012 (nro 44) olleesta rautaisesta artikkelista niin paljon, että tätä oli pakko kommentoida ja referoida. Lue lisää

Facebook-mainonnan eri tyypit 2: Market Place -mainokset

Facebook Marketplace-mainokset Facebook Marketplace -mainokset ovat Facebook-mainonnan “karvalakkiversio”. Kuka tahansa Facebook-käyttäjä voi luoda Marketplace-mainoksia ilman tuhansien eurojen minimibudjettia. Vaikka Facebookin Market Place -mainoksia voi luoda kuka tahansa, eivät ne missään nimessä ole tehottomia tai millään tapaa huono vaihtoehto. Premium-mainoksilla mainostajat Lue lisää