Onko järkee vai ei?

”Sliipparit” soitti jo vuonna kirves ja vasara: ”Onko tässä elämässä mitään järkee, Tarkemmin ku aattelee käy päätä särkee. Onko järkee vai ei? Onko järkee vai ei?…” Kun seuraan muutamien mainostajien touhuja, niin edellä mainittu biisi tunkee väkisinkin ajatuksiin. Viime aikoina Lue lisää

Yksinkertainen asia, mitä et todennäköisesti tiennyt Facebook-markkinoinnista!

Olet ehkä huomannutkin jo, että uudistimme sivustomme perusteellisesti ja samalla koko tuotevalikoimamme. Facebook-mainonnan tuotteemme menivät samantien myös uusiksi. Käsittelen tässä postauksessa hieman taustaa, miksi näin ja mitä uutta Facebook-markkinoinnista olemme oppineet Fiercer Median toiminnan ensimmäisen vuoden aikana. Mutta aloitetaan pienellä Lue lisää

Räjäytä kaikki vanha!

Olin eilen puhumassa Innovative eTourism seminaarissa Savonlinnassa. Oli muuten mielenkiintoinen ja hyvä tapahtuma, ja suosittelen sitä matkailualan yrityksille. Agitoin luonnollisesti kansaa kiihkomielisellä Facebook-markkinoinnin palopuheella, mutta kuuntelin korvat tarkkana myös muiden puhujien antia, sillä jokainen heistä toi esille oman todella mielenkiintoisen Lue lisää

Miksi Facebook?

Aina kun puhun erilaisissa tilaisuuksissa, minulta kysytään ”miksi Facebook”? On aika tehdä tämä selväksi oikein perin pohjin… Liikenneruuhkaa kiitos Koko Internet-markkinointi lähtee siitä tosiasiasta, että ilman liikennettä ei ole bisnestä verkossa. Syy miksi sinä ja minä teemme mainontaa verkossa on, Lue lisää

Varo tätä psykologista ansaa!

Markkinoinnin psykologiaan perehtyneet ymmärtävät, että korkea hinta mielletään kuluttajien keskuudessa korkeana laatuna. Toisin sanoen, mitä kalliimpi tuote tai palvelu on, sitä enemmän se mielletään laadukkaaksi. Toisaalta laatu ei ole ainoa tärkeä aspekti, sillä ostopäätökseen vaikuttaa usein myös se millaisen kuvan Lue lisää