1700 Facebook-Tykkääjää ja 1500 Sähköpostiosoitetta Viikossa

Meillä on meneillään mielenkiintoinen projekti joka on konkreettinen osoitus Internet-markkinoinnin voimasta. Valitettavasti en voi kertoa asiakkaan nimeä tässä vaiheessa, mutta projektin loputtua kirjoitamme aiheesta ”case study”-artikkelin. Rakensimme pari viikkoa sitten markkinointikampanjan jossa yhdistämme Facebook- ja Google-markkinoinnin menetelmiä. Loimme Facebook-sivun, perinteisen Lue lisää…

Kuinka Autoresponder Voi Tuoda Lisää Euroja Taskuusi?

Oletetaan että olet yksinyrittäjä, pienyrittäjä tai kasvuyrityksen markkinoinnista vastaava henkilö. Oletetaan että sinun vastuullasi on hankkia lisää asiakkaita. Kysyn suoraan pari kysymystä.. Markkinoitko tuotetta tai palvelua sähköpostitse? Onko käytössäsi autoresponder-järjestelmä joka kerää liidejä ja lähettää markkinointiviestejä automaattisesti? Jos vastasit jompaan Lue lisää…

Korkean CTR:n Facebook-Mainontaa

Huutelin eilen Facebookissa että testaamme modernin markkinoinnin isän David Ogilvyn oppeja asiakkaamme Facebook-mainoksissa. Menemättä sen enempää Ogilvyn oppeihin kyse on siitä että haluamme roimasti enemmän liikennettä erottumalla muista mainostajista Facebookissa. Käytännössä tämä tapahtuu luomalla poikkeavia mainoksia jotka herättävät ihmisten huomion, Lue lisää…

Kumppanuusmarkkinointi Rokkaa

Monelle suomalaiselle ”kumppanuusmarkkinointi” tai kumppanuusmyynti”, sekä englanninkielinen ”affiliate marketing” lienee varsin outo termi. Harmi, sillä kyseessä on mielettömän tehokas tapa myydä ja markkinoida. Tsekataan mitä Wikipedia sanoo kumppanuusmarkkinoinnin englanninkielisestä termistä. Affiliate marketing is a marketing practice in which a business Lue lisää…

80/20 Sääntö – Keskitytään Tekemään Tulosta

Pareton periaatteen, joka on Pareto-jakaumien erityistapaus, mukaan missä tahansa ilmiössä 80%:a seurauksista johtuu 20%:sta syistä. Internet-markkinoinnissa tämä tarkoittaa tyypillisesti sitä, että 80% tuloksista johtuu 20%:sta toimenpiteitä. Menikö ohi? Selvennetään vielä hieman.. Eli, Pareto-periaatteen mukaan lähes kaikki (80%:a) Internet-markkinoinnin tuloksista johtuu Lue lisää…